ברוכים הבאים לקורס המעשי המקיף והמתקדם בישראל בניהול עסקי.
בעלי עסקים ותיקים ומנהלים מנוסים המשתתפים בקורס מתארים אותו כ"פוקח עיניים", "נותן רעיונות מצוינים ליישום כבר במהלך הקורס", ולא פחות חשוב – "הנאה צרופה".
בואו להשלים את הידע בניהול עסקי שיטתי ממש מהבסיס ועד נושאים מתקדמים, להשביח את עצמכם כמנהלים עסקיים, לגלות את שיטות הניהול של החברות הגדולות והמצליחות, והמהלכים שלהן – שגם אתם יכולים ליישם. בואו לשנות את העסק – תוך כדי הקורס: להגדיל אותו בצורה בריאה, לשפר את הרווחיות שלו, ולחזק את תזרים המזומנים.
לפרטים נוספים, לתיאום הרצאה לקבוצה סגורה, להצטרפות להרצאה פתוחה, ועוד.
הבסיס הניהולי שלנו: מהו ניהול נכון של פעילות עסקית – בשיטתיות, אחת ולתמיד?
הכיוון שלנו: מהי אסטרטגיה עסקית? למה חשוב לגבש אותה? איך מגבשים אותה?
הבמה שלנו: איך בונים את שיווק העסק? וכשנכנס ליד – איך ממירים אותו למכירה?
הזמן היקר שלנו: איך מייעלים ומאיצים את תהליכי השיווק, המכירה, ושימור הלקוחות?
ההתנהלות המשפטית שלנו: עקרונות במשפט מסחרי, ואחריות אישית של בעלי עסקים ומנהלים – מה קריטי שנדע?
הרווחיות שלנו: אילו פעולות יכולות לשפר אותה – בשיטתיות?
ה"אני" הבעייתי שבנו: מהם המעצורים האישיים שלנו, כמנהלים? איך לנטרל אותם?
יהודה קפלן עו"ד ונוטריון, מומחה במיסוי מקרקעין, ייפוי כח מתמשך, צוואות וירושות:
הנאה צרופה. ריכוז כל מה שחשוב בתואר במנהל עסקים בתקופת זמן כה קצרה של 3 חודשים, זהו רעיון אדיר, ויקדם את משרדי בענק. בכמה מפגשים בודדים עד כה, ספגתי שיווק נכון, תמחור ראוי, בדיקת חוזקות וחולשות בהתנהלות השוטפת ובתזרים המזומנים. בחינת עומק של המספרים העולים מהנהלת החשבונות, והגדרת הבידול שלי דהיינו למה לפנות אלי ולא לאלפים שכמותי. הקורס מחזק את הביטחון להצעיד את העסק קדימה ולא לדרוך במקום. חובה על כל בעל עסק גדול וקטן!! שאפו על הרעיון הבסיסי.
גיא שלדוב, סמנכ"ל חדשנות, צ'ריפילד: ללא ספק השקעה מדהימה בפיתוח המקצועי והאישי שלי כמנהל. הקורס מרתון מנהל עסקים מנוהל בצורה מעולה ע"י ד"ר שרון גוטיינר ומכסה את כל הנושאים החשובים ביותר של ניהול, מהבסיס עד הרמה הכי מתקדמת שיש. שרון מעביר את הנושאים בצורה מאוד קלה להבנה מקשיב לכל שאלה שיש, ועושה את מיטב המאמצים שכל אחד יצא מהקורס עם המון תובנות על העסק האישי שלו ואיך לפתח אותו. הקורס מאוד מהנה ונותן מוטיבציה אחרי כל שיעור לצאת ולשנות. מאוד ממליץ ללכת לקורס לכל בן אדם שיש לו עסק ושרוצה לקחת את העסק צעד אחד קדימה או לכל אחד שמתעניין בעולם העסקי.
- בזום או פרונטלית.
- קבוצות בכל הארץ בהתאם לביקוש.
- 12 מפגשים, אחת לשבוע, 17:00 עד 20:00 כולל הפסקה.
- תרגילים יישומיים בהקשר הספציפי שלכם.
- תעודת סיום שתתגאו לתלות על הקיר, או לכלול בקורות החיים שלכם.
- למען הסר ספק – הקורס אינו מועבר מטעם אוניברסיטה כלשהי, ואינו מקנה תואר אקדמי.
- הקורס הינו פרטי ואינו מוכר לגמול השתלמות.
לפרטים נוספים, לתיאום הרצאה לקבוצה סגורה, להצטרפות להרצאה פתוחה, ועוד.
מפגש 1 – צריבת תודעה עסקית-ניהולית, וזיהוי נושאים לתגובה מיידית
חלק א – מדוע ארגונים אפקטיביים – ציבוריים או עסקיים, גדולים או קטנים – מתדרדרים במוקדם או במאוחר עד כדי משבר תפקודי כלכלי או ביצועי? אילו אתגרים הם חווים? מה גורם לשחיקה בתפקוד שלהם? מהי החוליה החסרה במדעי הניהול כיום, ובתוכניות לימודים רבות במנהל-עסקים – שמונעת הבראה ארגונית? וגישת פיתוח החוסן הארגוני וה-DNA הניהולי שתוקנה בקורס זה.
חלק ב – מבינים לעומק: אילו גורמים חיצוניים מדרדרים ארגונים? אילו גורמים פנימיים? מה מונע התמודדות עם גורמים אלה? יציקת ה DNA הניהולי המוקנה בקורס נכנסת להילוך. ובאופן מעשי – אילו סימני התדרדרות ארגונית אפשר וכדאי לחפש כבר היום בארגונים שלנו – ציבוריים או עסקיים – לצורך הנעת תגובה ניהולית?
מפגש 2 – לדעת מראש כדי לא לפגוש: משבר, השלכות עסקיות ואישיות, ופעולת מניעה ראשונה
חלק א – "אי-תגובת השרשרת": איך זה קורה שמשבר ארגוני מתגנב לו מבלי שננקטות פעולות למנוע אותו? הדגמה מעמיקה של התהליך שתקנה יכולת לזהות את הסיטואציה, ולקטוע אותה. ואם קטענו אותה: מה קורה בעת משבר עסקי? מהן ההשלכות הפיננסיות, והמשפטיות עלינו, אישית, כמנהלים בארגון עסקי? מדוע אתם, משתתפי הקורס, אישית, מוכנים לעשות הכל כדי למנוע משבר עסקי? אזהרה: המפגש עלול להיות קשה עבור מנהלים שעברו אירועים של חדלות פירעון בחברות עסקיות.
חלק ב – מפתחים יכולת לצפות משברים עסקיים, לנהל תזרים מזומנים, ולהבין לעומק נתונים פיננסיים, כבסיס לתובנות עסקיות.
מפגש 3 – מכוונים לכיוון שנכון לנו היום: אסטרטגיה עסקית, מהבסיס, ובשיטתיות
מהי אסטרטגיה עסקית? מדוע היא הכרחית גם עבור ארגונים ציבוריים / התחרות שניצבת בפני ארגונים ציבוריים? מהם מרכיביה? כיצד מגבשים אותה? אילו אפשרויות אסטרטגיות עומדות בפנינו? כיצד לוודא שהאסטרטגיה שגיבשנו – נכונה עבורנו? 3 שעות על אסטרטגיה, שבהן נכסה בשיטתיות את הנושא החל מהבסיס.
מפגש 4 – עקרונות השיווק הקלאסי, והדיגיטלי: מהבסיס, בשיטתיות, אחת ולתמיד
האם גם ארגונים ציבוריים נדרשים ליישם אסטרטגיה שיווקית? בין אם הארגון ציבורי או עסקי – כיצד מגבשים אסטרטגיה שיווקית באופן שיטתי? למה שיווק דיגיטלי? וכלים שמנהלים בכירים ובעלי עסקים צריכים להכיר.
מפגש 5 – ללמוד ממקצועני השטח: תהליכי מכירה איכותיים, שיטתיים, ויעילים
חלק א – כיצד לבנות תהליכי מכירה אפקטיביים? חלק ב – כיצד לייעל ולהאיץ אותם?
מפגש 6 – הצבת יעדים: אילו יעדים עסקיים וארגוניים נכונים עבורכם? כיצד לקדם אותם?
חלק א – הצבת יעדים ארגוניים ועסקיים – כיצד מזהים ובוחרים יעדים נכונים? מהו הסיכון הנוצר לארגונים, חברות ועסקים עקב הצבה שגויה של יעדים? ותרגום היעדים לתהליכי מדידה ארגוניים ועסקיים.
חלק ב – אבטחת תזרים מזומנים כיעד עליון, הבנת מהות מבנה העלויות של הארגון / פעילות עסקית, ולאחריהם המרת היעדים לתהליך בניה וניהול של תכנית עבודה ותקציב פעילות, ובקרה אחר התממשות תכנית העבודה והתקציב.
מפגש 7 – פעולות לשיפור רווחיות של חברות ועסקים – ואילו פעולות יכולות להתאים לכם?
כיצד לזהות פעולות לשיפור רווחיות של חברות ועסקים, וכיצד לתעדף אותן? טווח של פעולות שחשוב להכיר. חלק א – פעולות לשיפור מבנה עלויות. חלק ב – שיפורים תהליכיים. והשלכות אפשריות על ארגונים ציבוריים.
מפגש 8 – כוחה העסקי של תרבות ארגונית, וניהול הכנסות לצורך מיקסום רווחים
חלק א – תרבות ארגונית, ושיפורים תרבותיים.
חלק ב – אילו פעולות יכולות לתדלק בשיטתיות את הכנסות החברה או העסק? כיצד ייתכן שהגדלת הכנסות מסוימות מקטינה את הכנסות החברה או העסק? מתי כדאי להפסיק הכנסות מסוימות? כיצד לבדוק את עצמנו לקראת החלטות כאלה?
מפגש 9 – תרבות ניהולית עצמית: מה נוכל לשפר? ומשפט מסחרי: נושאים שכל מנהל צריך להכיר
חלק א – אנחנו: מהי תרבות הניהול שלנו? כיצד אנו מנהלים את עצמנו? כלים להתנהלות עצמית אפקטיבית יותר, ועקרונות לניהול אפקטיבי יותר של עובדים הכפופים לנו. בחלק השני של המפגש: הקניית העקרונות הבסיסיים במספר נושאים משפטיים שכמנהלים עסקיים – הכרחי שנכיר.
חלק ב- הקניית עקרונות במספר נושאי משפט-מסחרי שחשוב להכיר.
מפגש 10 – להישאר רלוונטיים: חדשנות עסקית, מהבסיס, בשיטתיות, תמיד
חלק א – האם גם מי שאינם אנשי טכנולוגיה יכולים לייצר חדשנות בארגונים ובחברות עסקיות? אילו סוגי חדשנות קיימים? כיצד אנו כמנהלים יכולים לייצר חדשנות בתחומים עסקיים רבים, ובשיטתיות?
חלק ב- ניהול יוזמות חדשניות, ניהול סיכוני חדשנות, והדגמות.
מפגש 11 –ניהול סיכונים ארגוניים, עסקיים ותפעוליים
ניהול סיכונים מהבסיס: כיצד לזהות גורמים ואירועים העלולים לסכן את הפעילות העסקית? היכרות עם מגוון סיכונים שרלוונטיים לחברות ועסקים מכל הגדלים, מה עושים עם סיכונים שזיהינו? אילו פעולות עומדות לרשותנו לשם הקטנת הסיכונים הללו? כיצד לנהל את הנושא בשיטתיות לצורך מניעת הפתעות יקרות – החל מעסקים קטנים ועד למתודולוגיה המתאימה לארגונים גדולים.
מפגש 12 – להיות שווים יותר: הערכת שווי של עסקים וחברות – ומדוע כדאי לדעת לחשב? וסיכום הקורס
חלק א – נושא שלרוב אינו נלמד במסגרת תואר במנהל עסקים – הערכת שווי חברות ועסקים. במפגש יוסבר מדוע כדאי למנהלים ולבעלי עסקים להכיר את אופן חישוב שוויין של פעילויות עסקיות, ויוצגו שיטות מקובלות להערכת שווי. ביום מן הימים תביטו לאחור בסיפוק ותדעו: היה שווה לדעת. הכל.
חלק ב – סיכום הקורס.
הוצאה מוכרת עבור עוסקים וחברות! עד 3 תשלומים.
נרשמתם ונבצר מכם מלהשתתף? החזר כספי מלא!
השתתפתם במפגש הראשון של הקורס ו… זה לא מה שחשבתם? החזר כספי מלא!
לא יכולתם להגיע למפגש בכיתה? ניתן להשתתף גם בזום.
יוצא יום שגם לא תוכלו להשתתף בזום? יש הקלטה.
קיבלתם תרגיל למחשבה בהקשר העסקי שלכם – ואתם מתלבטים איך לענות? מתקשרים למרצה.
ד"ר רו"ח שרון גוטיינר, פרויקטור לפעולות הצמחה ושיפור רווחיות: פיתוח מפיצים, שיתופי פעולה מסחריים, ייעול רכש אסטרטגי, שיפורי רווחיות של קווי פעילות. מבקר מטעם בעלי מניות ודירקטוריונים. מנכ"ל Corpocheck העוסקת במימוש עסקי של מוצרים וטכנולוגיות חדשניים, ושתפ"ים עסקיים. מרצה בתוכניות להכשרת מנהלים. מחבר המאמר The OPTIMAL MBO המתפרסם כשיטה משופרת להצבת יעדים ארגוניים. פרסומים נוספים: Fighting organizational decline: a risk-based approach to organizational anti-aging * Turnaround Types, Stages, Strategies, and Tactics: Putting Things in Order * My Secret Cost Reduction Cookbook (להשגה ב Amazon.com).
סא”ל במיל’ אסנת לוי מגירא, יועצת ארגונית, מאמנת קריירה ומנחת קבוצות. מתמחה באסטרטגיה ניהולית, ביזמות ארגונית, ובבניית צוותים מנצחים. בעלת ניסיון רב בהתמודדות עם אתגרים ארגוניים, זיהוי הזדמנויות ארגוניות, ליבוי חדשנות ארגונית – והעברה למימוש: ליווי תהליכי שינוי והטמעתם. מול צוותים ניהוליים בכירים – ניסיון רב בליווי תפיסת התפקיד, בגיבוש “תכניות אימפקט” לקדנציה משמעותית, בשכלול מיומנויות ניהול, ובפיצוח סיטואציות ניהוליות רגישות.
רונית פטל, מאמנת מכירות לעסקים וארגונים בעלת ניסיון של מעל 20 שנה בהובלת מחלקות מכירות גדולות בארץ ובחו"ל. מנחת סדנאות לפיתוח אסטרטגיות מכירה, קידום מצוינות, ושיפור מיומנויות של צוותים ומנהלים.
אורלי רודוי, MBA במנהל עסקים עם התמחות בשיווק. מומחית בבניית אסטרטגיה ושיווק בעידן הדיגיטלי החדש, בעלת ניסיון של מעל 20 שנה בניהול מערכי שיווק ואסטרטגיה לחברות, עמותות ועסקים במשק הישראלי. מרצה ומנחת סדנאות לפיתוח אסטרטגיות שיווקית ובניית תשתיות שיווק דיגיטליות.
גדי סתיו, עו”ד נוטריון ומגשר מוסמך. בוגר הפקולטה למשפטים באוניברסיטת מנצ’סטר אנגליה (Llb) וחבר לשכת עורכי הדין מאז שנת 1994. מומחה במשפט אזרחי – מסחרי ובכלל זה דיני חוזים ותאגידים ובדיני מקרקעין. בעל משרד עו”ד פרטי בהרצליה. גדי ייצג עד היום מאות לקוחות פרטיים וגופים מסחריים בתחומים שונים של המשפט האזרחי והמסחרי, בייצוג במו”מ לקראת חתימת חוזה ובליווי שוטף לאחר חתימתו. כמו כן מעניק גדי ליווי ויצוג משפטי שוטף לגופים וחברות מסחריו. גדי גם מתמחה בייצוג לקוחות וניהול הליכים וסכסוכים אזרחיים בבתי המשפט השונים בכל הערכאות.
אסף שמש, MBA במנהל עסקים עם התמחות בשיווק. בעל ניסיון רב בהקמת מערכות יחסים עסקיות עם לקוחות, התאמת פתרונות טכנולוגיים לייעול תהליכי שיווק ומכירה, בניית קהלי לקוחות, וטיפוח שיטתי של נאמנותם. בין היתר עוסק בשדרוג תהליכי שיווק ומכירה באמצעות פלטפורמות מסרים טכנולוגיות, ואוטומציה של ערוצי מיילים, סמס, ו-ווטסאפ.
לפרטים נוספים, לתיאום הרצאה לקבוצה סגורה, להצטרפות להרצאה פתוחה, ועוד.